wtorek, 31 lipca 2012

sprzedam!

dziś po pracy postanowiłam nie marnować czasu i zrobić coś w końcu ze swoimi ciuchami.
wywaliłam wszystkie swoje ciuchy na środek pokoju i zaczęłam składać, sortować i wywalać te które są już za małe czy w których już nie chodzę. Znalazłam kilka rzeczy które są nie zniszczone, a nawet w których nie chodziłam ani raz i są jeszcze z metką. 

______________________________________________
SPRZEDAM! (ponieważ posiadam aż dwie takie same)
Koszula w kratkę biało-niebieska, rozm. L, Bershka. 60pln z przesyłką.
zapraszam na: kamillapsk16@op.pl
(odnośnie oferty pisać na email!)

SPRZEDANA !








KLIK i proszę się rejestrować! wartooo!

5 komentarzy:

  1. Ładna, ładna :) Świetny zakup, gratuluję :)

    + zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna koszula, elegancka i kobieca;)


    Zapraszam do KONKURSU!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuje Ci pięknie:) ale nie oddam!!


    MademoisellePoisson

    OdpowiedzUsuń
  4. kupiłam go w Londynie ale mam kilka do sprzedania,jesli jestes zainteresowana odezwij się na mademoisellepoisson@wp.pl :))

    OdpowiedzUsuń