sobota, 28 lipca 2012

No to pogodę dziś mamy wyśmienita. Wkońcu upał powrócił. 
Na wstępie chciałam powiedzieć, że bardzo chamski komentarze będą natychmiast usuwane, 
wiec proszę sobie darować zbędych komentarzy. Umię przyjmować krytyke, dlatego też nie wszystkie komentarze będę usuwane.

Kolejne pytania z waszej strony na króre będę dziś odpowiadać. : )
1. gdzie najczesciej sie ubierasz? jakie lubisz sklepy? wolisz markowe czy zwykle?
- Lubię markowe bo są lepsze i nie niszczą sie od razu po pierwszym praniu.
Ale mam też wiele zwykłych ciuchów, kupowanych za tańsze pieniądze.
Najbardziej to lubie h&m i orsay. 

2. jakie nosisz rozmiary? 
-to w zależności od firmy. Jestem drobną osobą, wiec napewno XXL nie nosze ; )
M , L to takie standardowe : )

3. odchudzasz sie?
-nie! nigdy o tym nawet nie myślałam bo raczej nie mam z czego się ochudzać : )

4.  co myslisz o ciaglych dietach i okraglych ksztaltach? 
-każdy człowiek jest na swój sposób piękny. Ja osobiście nigdy nie stosowałam diety, 
więc nawet nie wiem co powiedzieć ale sądzę że jeśli ktoś potrzebuje stosować dietę,
i będzie się z tym lepiej czuł to niech robi co chce, To jego Ciało. Ale niektórzy 
ludzie za bardzo wyolbrzymiają swoją wagę i odchudzają się choć w cale nie muszą.

5. ile wzrostu i ile wazysz?
-Jak juz wspomniałam jestem drobną osobą, o niskim wzroście.
Mam 163cm wzrostu, a ważę 49 ; )


a to moje dzieła z którymi męczyłam sie kilka godzin : 



 

7 komentarzy:

  1. świetne prace! :) Zapraszam na moją pierwszą stylizację http://kates-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. łał , sama to robiłaś ?
    naprawde świetne . ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Też ostatnio zaczęłam rysować tego typu rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi najlepiej wychodzą takie rysunki : ) bo gorzej jest ze szkocowaniem hehe. ;d

      Usuń