piątek, 3 sierpnia 2012

spacery i pogaruszki

pogoda już od kilku dni jest wyśmienita! 
Wczoraj było 30stopni, ale był lekki podmuch zimnego wiatru i było przyjemnie.
Wiec skorzystałam ze świetnej pogody i wybrałam sie 12km od mojego miasta, do swojej przyjaciółki,
z którą spędziałm wczorajszy cały dzień, śmiejąc się, pijąc małe co nie co, i spacerując - aż doszłyśmy do zalewu gdzie spędziłyśmy wiekszość czasu, rozmawiając i robią zdjęcia.
To wspaniałe Mieć przy sobie taką osobę której możesz powiedzieć dosłownie wszystko.
Miłego dnia Kochaniii !

























12 komentarzy:

  1. Fajny lekki, letni styl oraz interesująca twarz.
    Pozdrawiam

    http://lulaleecrumb.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna spódniczka;)

    p.s. zapraszam na moją szafę, może znajdziesz coś dla siebie;)
    http://szafa.pl/profil/SecretGar

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja nie mam takiej osoby ktorej moglabym powiedziec wszystko - teraz sobie uswiadomilam.

    OdpowiedzUsuń
  4. zbyt dużo bronzera walisz na buźkę .
    ale kiecka ładna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie dużo! tylko zdęcia są lekko poprzerabiane i wyosterzyło niektóre rysy ! wiec widać jakbym dała dużo. a wcale nie... :)

      Usuń
  5. KIEDY KOLEJNE NOTKI? nie moge sie doczekac!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na razie nie mam żadnych zdjęć ani tym bardziej weny na jakieś notki. Może po weekendzie : )

      Usuń
  6. obie ślicznie wyglądałyscie ;) tez myślę, że miec kogoś komu można powiedzieć wszystko to świetna sprawa!

    OdpowiedzUsuń
  7. sliczna jestes tylko wywal te papierosy ;/ :P

    nosisz gorsety ?

    u mnie możesz wygrać gorset marki STRADIVARIUS !

    http://paulinaablog.blogspot.com/2012/08/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna spódnica!! Wyglądasz uroczo ;)

    OdpowiedzUsuń