piątek, 8 marca 2013

mały powrót

Witajcie! tak bardzo dawno mnie tu nie było bo byłam strasznie zapracowana. Ale teraz obiecuję, że już będę tu was odwiedzać regularnie jak to będzie tylko możliwe. Zbliża się małymi krokami wiosna. Która z was zrobiła już porządki w szafie? Wywaliła to co już jest niepotrzebna, a na miejsce tego kupiła nowe, modne rzeczy? Ja się przyznam bez bicia, że zaczęłam porządki ale ich jeszcze nie skończyłam, dlatego dziś dodam moje zdjęcia z sesji którą zrobiła mi Malinowa ;*







 

15 komentarzy:

  1. dziękuję za miły komentarz;)
    super zdjęcia i ten kolor,taki chabrowy.. ahh mój ulubiony!

    OdpowiedzUsuń
  2. nie bardzo wiem o co Ci chodzi;)

    OdpowiedzUsuń
  3. sliczne te pierwsze zdjęcie cala stylizacja mi sie bardzo podoba w wolnej chwili zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwsze zdjęcie jest magiczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja;)
    Super połączenie, czerwień dodaje pikanterii;))

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zdjęcia <3 a pierwsze zdjęcie jest cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny blog, będę wpadać + wpadnij na kilka sekund http://luuvmy.blogspot.com/ xx

    OdpowiedzUsuń
  8. super zdjęcia, super blog i stylizacje, wpadłam przypadkowo ale będę zaglądała częściej, daj znać u mnie czy obserwujemy i serdecznie zapraszam Cię do mnie : *
    http://coffeina-nicole.blogspot.com/
    może udostępnimy siebie wzajemnie, czekam na odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia :)
    fajny blog
    Obserwuję !
    zapraszam do mnie :
    http://amazing-life-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładny outfit jednak teraz tzreba ubrac ciepła kurteczke;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdjęcia z balonami nieziemskie !: )

    OdpowiedzUsuń