wtorek, 30 października 2012

3 lata

ostatnio moim jedynym celem jest to by się porządnie wyspac.
Codziennie tylko od 6 praca, 4dni w miesiącu na weekendzie szkoła, a jak jest odrobina czasu wolnego to wszystko poświecam ukochanemu lub imprezie. 
Teraz będzie to troche ograniczyć i zacząć w końcu wziąść sie za siebie i nauke :)
ale jeszcze jutro, i 4dni wolnego na co czekałam od dłuższego czasu.

Ostatnio przestawialismy zegarki, spalimy godzine dłużej, wykorzystaliście to? Teraz godzina 17 i już będzie ciemno. Zaczyna mnie to dołować bo strasznie nie lubie zimy.
Jestem strasznym zimorodkiem mimo że urodziłam sie w grudniu, ale i tak ciągle potrzebuje by mi było cieplutko. 

dziś mam 3lata z moim kochanym
30.10.2009 - 30.10.2012 <3
Kocham Cię!











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz